Teleprospectie of Online Marketing?

Aanpak

De manier van aanpakken is bepalend om bottlenecks bij leadgeneratie te vermijden en deuren te openen. Hier ligt de toegevoegde waarde van teleprospectie: het in minder dan 20 seconden begrijpelijk en toegankelijk maken van proposities, oplossingen of diensten.

ICT- of hightechbedrijf

Als ICT- en hightech bedrijf is het essentieel om complexe oplossingen begrijpelijk te maken en ze te vertalen naar praktische toepassingen.

In tegenstelling tot online marketing biedt data-gedreven teleprospectie de mogelijkheid om gericht en persoonlijk contact te leggen met decision-makers. Het uitbesteden van teleprospectie en leadgeneratie levert bovendien aanzienlijke tijdswinst op en creëert ruimte om naar de behoeften van de prospect te luisteren en als waardevol klankbord te fungeren.

Bij teleprospectie ontvang je directe feedback, wat resulteert in snellere besluitvorming. Online marketing daarentegen biedt meestal enkel een dashboard dat prestaties volgt, maar mist vaak de context om de effectiviteit optimaal te beoordelen.

Teleprospectie is een actief proces: je krijgt real-time feedback en kunt snel inspelen op bezwaren, terwijl online marketing wacht op interactie vanuit de prospect. Dit maakt teleprospectie een resultaatgerichte aanpak, die beter aansluit op proposities van oplossingen of diensten.

Ontdek wat bedrijven vertellen!
Willen jullie nieuwe projecten binnen jullie doelgroep identificeren? ◆ Willen jullie een brug slaan tussen jullie product en doelgroep? ◆ Willen jullie meer inzicht in bedrijfsnetwerken of specifieke profielen uitnodigen voor een webinar, workshop, demo of event?
 ◆